Acest site foloseste elemente de tip cookie

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea site-ului nostru cu partenerii noștri de socializare, publicitate și analiză, care îl pot combina cu alte informații pe care le-ați furnizat-o sau pe care le-au colectat din utilizarea serviciilor lor.

ContaEZ

Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020

Datele tale sunt pastrate in siguranta

Poți stoca documentele în siguranță în cloud, cu backup instant al documentelor încărcate. Îți poți lua adio de la documente pierdute sau la problemele cauzate de hardware defect.


Acestea sunt doar câteva dintre avantajele folosirii unui sistem de stocare a datelor în cloud. În ziua de azi, multe companii oferă acest tip de serviciu, care îți permite să accesezi datele tale oriunde și oricând, prin intermediul unei conexiuni la internet.


Pe lângă siguranță, un sistem de stocare în cloud îți oferă și flexibilitate. Nu mai trebuie să îți faci griji că un disc dur extern sau un dispozitiv de stocare va ceda, deoarece datele tale sunt stocate pe servere externe, care sunt mereu monitorizate.


În plus, un sistem de stocare în cloud te poate ajuta să colaborezi cu colegii și să partajezi informații cu ușurință. Poți să accesezi aceleași documente, în același timp, fără a fi nevoie să le transferi prin intermediul unei conexiuni de rețea sau prin intermediul unui dispozitiv extern.


Cu aplicația Conta101 ai sistemul perfect de cloud care să ofere un nivel adecvat de securitate și ai siguranța că datele tale sunt criptate atât în timpul transferului, cât și în timpul stocării, iar accesul la acestea este limitat numai la persoanele autorizate.


În concluzie, stocarea datelor în cloud poate fi un pas important în direcționarea către o viață mai organizată și mai ușoară. Cu siguranță, un sistem de stocare în cloud te poate ajuta să îți gestionezi mai ușor datele, să le accesezi oriunde și oricând, și să le protejezi împotriva pierderii sau a deteriorării.